בחירת מנשא לתינוק המתאים להנקה

שימוש במנשא הוא דרך מצוינת לשחרר את ידייך בזמן שהוא נותן לתינוק שלך את הנחמה המגיעה להם. נשאי תינוקות רבים עשויים מבדים רכים ומספקים תמיכה לתינוק.

איזה מנשא לתינוק הוא הטוב ביותר להנקה?

בחירת נושאת התינוקות המתאימה להנקה יכולה להיות משימה מאתגרת. ישנם סוגים שונים של נשאים זמינים, ולכל סוג יש מקצוענים משלו. בחירה בנשא הנכון חשובה כדי לוודא שהתינוק שלך נתמך ונוח.

ישנם שלושה סוגים עיקריים של נשאים: קלעי טבעת, קלעי עטיפה ונושאות מטוסים מובנות. כל שלושת הסוגים מציעים הטבות שונות. קלעי טבעת הם אהובים על הנקה. טבעות הן קלות משקל וקלות ללבוש. הם מפעילים לחץ על כתף אחת ויש להם זנב כדי להוסיף פרטיות נוספת. עם זאת, קלעי טבעת אינם תומכים כמו נושאות מטוסים מובנות.

עטיפת קלעים ניתנת להתאמה יותר מקליעי טבעת. לעתים קרובות הם עשויים מבד מתוח, מה שהופך את זה קל יותר לקשור את הקלע. עם זאת, קשה לשטוף את המקלות. הם חייבים להיות ניקוי יבש בצל. הם קצת יותר יקרים מנושאות מטוסים אחרות.

נושאות מטוסים מובנות הן פחות ניידות והן פחות גמישות לתנוחות הזנה. הם יכולים להיות יקרים יותר מקליעי טבעת, אבל הם מציעים יותר תמיכה. נושאות מטוסים מובנות בדרך כלל מייצגות קליפים כדי לסגור את הקלע.

Ergo Aerloom היא נושאת מטוסים רכה שנועדה להניק. יש לו בד סרוג, אבזמים קלים להשגה, וחגורה לא עבה. הוא גם מציע תנוחות נשיאה מרובות. נשא זה יכול לשמש לתינוקות לתינוקות.

איזה מנשא לתינוקות בטוחות?

בין אם אתה מחפש נשא מרופד רך, קלע, תרמיל או סוג אחר, אתה רוצה לוודא שזה בטוח. הבטיחות של התינוק תמיד צריכה להיות בראש סדר העדיפויות שלך. נשאית שלא נותנת מספיק תמיכה בצוואר יכולה להיות מזיקה.

חלק מהנושאות מציעות יותר מעמדת נשיאה אחת, כולל אפשרויות פנימיות וחיצוניות. אתה יכול לבחור את נושאת המטוסים הטובה ביותר לצרכים שלך.

לדוגמה, נושאת המטוסים ארגובבי היא בחירה מצוינת עבור מי שמחפשים לשאת את תינוקיהם למשך פרק זמן ארוך יותר. הוא קיבל תמיכה ראש מתכווננת וחלל אחסון למוצצים וחפצים חשובים אחרים. הוא כולל גם הוספת תינוק לתינוקות מתחת ל-11 קילו.

העטיפה הקלאסית של מובי היא בחירה פופולרית נוספת, במיוחד לאמהות חדשות. זו חתיכת בד ארוכה שאפשר ללבוש בארבע דרכים שונות. יש לו גם ”כיסוי פלא” שמגן עליו מפני רוק.

מנשא loopix נראה עשוי היטב ויש לו תג מחיר נמוך מאוד. עם זאת, זה לא יכול להיות נוח כמו נושאות מטוסים אחרות. יש לו גם רצועות קשות ליד פניו של התינוק. זה יכול לגרות את העור של תינוקות עדינים.

אפשרות פופולרית נוספת היא הביטביאן. זה נשא עמיד למים שהוא גם קל משקל. יש לו רצועות מרופדות רשת אוויר ומכסה מנוע מתנתק.

נושאת תרמילים היא גם אפשרות נהדרת לטיולים. הוא עשוי מסגרת אלומיניום שמפיצה את משקל התינוק לאורך הגב.

איזה סוג של מנשא לתינוק הכי טוב לתינוקות?

בחירת נשא התינוק הנכון חשובה לבריאותו ובטיחותו של התינוק שלך. הנשאים הטובים ביותר לתינוקות מאפשרים לך לשאת את התינוק שלך במצב טבעי לילדך. זה גם עוזר לך לשמור על עמוד השדרה והירכיים של התינוק במצב בריא. עליך גם לשקול נחמה ותמיכה.

אחד מנושאי התינוקות הטובים ביותר לתינוקות הוא עטיפת בובה. קל לשים את נשא התינוק הזה ולהשתמש במקלעת טבעת פשוטה כדי להדק. זה גם מאפשר לך לשאת את התינוק שלך בתנוחה הטבעית ביותר. זוהי בחירה מצוינת אם ברצונך לשמור על ילדך קרוב אליך מבלי לדאוג לשלומו של ילדך.

ארגובבי אמבק היא עוד בחירה נהדרת לתינוקות. הוא משתמש בבד ג 'רזי קל, סרוג שקל על העור של התינוק שלך. היא גם ניתנת לנשימה ומפיצה באופן שווה את משקל התינוק. זה עוזר למנוע כאבי גב תחתון ורפלוקס.

אפשרות גדולה נוספת היא ה ”נונה קאדל”. לנשא התינוק הזה יש רצועות כתף מרופדות ומאיץ תינוקות משולב. הוא כולל גם אבזמים מגנטיים, תמיכה ראש נשלפת, וכיסוי לנשימה לשעת השינה. זה גם נעשה עם תקן טקסטיל אורגני גלובלי וכביסה מכונה.

לחלק מהנשאים יש מגבלת משקל. בדוק את הוראות היצרן כדי לברר כמה משקל התינוק שלך יכול לשאת. זה גם יגיד לך אם לנושאת המטוסים שלך יש הגדרות מיוחדות.